10 ago 2011

Karber Facebook contest

Hola ! Aqui estoy de nuevo esta vez para el reto de facebook de Karber, animaros a participar sortean una muñeca de fieltro absolutamente adorable , en esta ocasion os voy a enseñar dos tarjetas por que participamos dos personas en el reto mi hija Lucía y Yo.

Hello! Here I am again this time for Karber Facebook challenge, encourage you to participate they give to the winner a super cute felt doll, on this occasion I'll show you two cards that two people participate in the challenge my daughter Lucy and me.
Lucía ( 7 years)




La tarjeta de Lucía es de inspiración oriental y para hacerla ha usado Hand Fan , un fondo de letras chinas de Hero Arts y un farolillo, no os parece preciosa mi niña es una artista.
Lucia's card is inspired by Japan culture and She used for her card Hand Fan, a background of Chinese characters from Hero Arts, and a lantern, super cute .        






Para mi tarjeta he usado Cupcake Leslie y la he coloreado con mis copic . He usado tambien mi tarjeta para el reto de Lily Pad siguiendo el siguiente color combo. Espero que os gusten y gracias por visitar mi blog .

I used  for my card   Cupcake Leslie and I colored with my copics.I used my card For Lily Pad challenge using this color combo. I hope you enjoy and thanks for visiting my blog.



.